Zakończono realizację cyklu 10 warsztatów pt. ,,Warsztaty z arteterapii wykorzystujące motywy literackie i dary w terapii sztuką . Grupą odbiorców były rodziny z dziećmi. Celem zajęć było m.in. zacieśnienie więzi rodzinnych przez wspólne tworzenie pracy plastycznej i czytania, kształtowanie poczucia przynależności, podnoszenie poziomu samoakceptacji, aktywne spędzenie czasu wolnego podczas pracy twórczej, wspomaganie dziecka mającego problemy
z nawiązywaniem kontaktów, uwrażliwienie na bogactwo otaczającego świata, wspomaganie twórczej aktywności dziecka, kształtowanie zainteresowań czytelniczych. W związku z pandemią Covid-19 zajęcia w większości miały charakter otwarty i odbywały się w przestrzeni publicznej
z zachowaniem obowiązujących zasad bezpieczeństwa. Zastosowane zostały metody: oparte na działaniu praktycznym, na słowie: rozmowa, opis, instruktaż słowny.
Warsztaty realizowane były w ramach części 1 . Warsztatów czytelniczych przeprowadzonych
w ramach cyklu warsztatów w podziale na 3 części w ramach działań edukacyjno-informacyjnych skierowanych do przedszkolaków, uczniów, nauczycieli i rodziców kształtujących postawy szacunku wobec natury pod hasłem: ,,Poznaj naturę przez film i literaturę” w ramach kampanii : Co możemy zrobić dla środowiska, by chronić bioróżnorodność? Rola i zadania szkoły w ochronie bioróżnorodności.